piątek, 4 maja 2012

komunijnie i nie tylko :)

 Karteczkę komunijną zrobiłam, dla dziewczynki, na życzenie teściowej ;) Ku swojemu ogromnemu przerażeniu odkryłam przy tym, że nie posiadam stempla z komunijnymi życzeniami! Stąd wykorzystać musiałam srebrny napis, gotową naklejkę, no i to narzuciło konieczność powtórzenia srebrnego akcentu (brzeg wstążeczki). Poza tym kolory u mnie na pierwszym zdjęciu są przekłamane, tło w kropki jest zdecydowanie białe! Hostia i kielich pochodzą ze scrapińca, przepiękny ćwiek ze scrap.com.pl (czy one jeszcze kiedyś będą, ktoś wie? to moja przedostatnia sztuka...), a papierek w paski to GB ze stonogi.pl.


A tu można zobaczyć, że była kokardka, bo na zdjęciu wyżej jakoś płasko wygląda ;)




No i znów mam bazgrołki... Postaram się je dołączać do  jakiś innych wytworów, bo nie chciałabym was nimi ciągle zanudzać... Kolejność przypadkowa, w sumie wąż jest najnowszy ;)  I dobrze, że powoli kończy mi się notesik, chyba powoli czas przejść na większy format, zaczyna mi brakować przestrzeni ;)







miłego weekendu życzę!

6 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Kartka śliczna, bazgrołki bajeczne:) Zdolna Dziewczynka z Ciebie:)

Dunia pisze...

Śliczna karteczka!
Wczoraj obmyślałam jak ja zrobię kartki komunijne i stwierdziłam, że użyję kropkowanego wytłoczenia :o) U ciebie widzę, że rzeczywiście super to wygląda :o)
ŚLICZNA!

Matilde pisze...

Bardzo elegancka karteczka, a bazgrołki pierwsza klasa! Robią wrażenie! :))

Barbara pisze...

Ja też płaczę za tymi ćwiekami...i nie tylko za tymi.Chyba musimy zrobić jakiś zbiorowy apel do Endiego :) śliczna karteczka a "bazgrołki" niezwykle intrygujący :)

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczna kartka!
Kokardka - pierwsza klasa.
Nie wiem jak to zrobiłaś, ale złota naklejka pięknie się prezentuje.
A wydawało mi się, że nie da się jej ładnie wkomponować ;).
Twoje rysunki są świetne!

Natalia Strzyżewska pisze...

Karteczka jest przepiekna:)Przepiękny ten wykrojnik :) pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...